News Sports, Anyone?

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
I like the Texans and Deshaun/Hopkins but I was kinda hoping for the Bills to win, watching the game. Very happy for the Pats lol.

Vikings at Saints should be a good one.

Pumped for tonight.


 
  • Like
Reactions: NarohDethan

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
Conservative offense never works. The Vikings had a chance to put it away but kept running against a wall and going backwards. OT now.

EDIT: Well, damn. That deep throw.

woah, Minnesota with the upset win haha. So now the Hawks will have to go to Green Bay if they beat Philly.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: NarohDethan

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
yeah! Metcalf is developing into an absolute force, what a steal in the second round. Beast Mode TD was so much fun.

Packers next, let’s go!
 
  • Like
Reactions: NarohDethan

yuraya

MetaMember
May 4, 2019
474
1,096
93
Saints really choked. All the pass interference talk from the past year and they play the same team that beat em in final seconds 2 years ago...

and they lose in first round at home. With a loaded roster at just about every level too.

Also Pats losing isn't surprising at all. They went to 3 straight Superbowls. Thinking they will go to a 4th with that roster on offense is crazy. Losing makes sense and Brady shouldn't be playing next year unless they get him another good weapon. or maybe if Gronk unretires. Otherwise just call it quits.
 
OP
Phoenix RISING

Phoenix RISING

A phoenix always RISES!
Apr 23, 2019
831
1,074
93
36
Ann Arbor, MI
www.geeksundergrace.com
FUCK YEAH SEAHAWKS
No.
Saints really choked. All the pass interference talk from the past year and they play the same team that beat em in final seconds 2 years ago...

and they lose in first round at home. With a loaded roster at just about every level too.

Also Pats losing isn't surprising at all. They went to 3 straight Superbowls. Thinking they will go to a 4th with that roster on offense is crazy. Losing makes sense and Brady shouldn't be playing next year unless they get him another good weapon. or maybe if Gronk unretires. Otherwise just call it quits.
Yes.

Nothing this weekend was more satisfying than seeing the Pats lose, and with a pick-six no less!

LOL at the Saints getting a rule change about pass interference being challengable, and then getting a no-call even after the NFL reviewed it!

13-3 FOR NOTHING!

Dude's missed FG early cost them.
 

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
haha what the hell is this game?

I'm trying to watch Heat v Knicks but this game is hilarious.
 

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
I’m fucking dying omg

best game of the week hands down
Fuuuuuuck, why did you drop that, Malik?
That was short! Man WTF

——
 
Last edited:
  • Like
Reactions: NarohDethan

NarohDethan

日本語の学生
Apr 6, 2019
3,907
8,543
113
I'll never accept that '2nd half team' because shit like this can and will happen. They gave away too many points in the first half.
But anyway, #GoHawks
 
  • Like
Reactions: Francis W.M.

Francis W.M.

NeuralProxy | no news, no new regrets
Nov 12, 2018
1,094
3,344
113
Italy
Man between flags and commercials sometimes the NFL is hard to watch.

--------

Well there goes my chance of rooting for someone in the Super Bowl.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: NarohDethan

yuraya

MetaMember
May 4, 2019
474
1,096
93
Titans were basically Henry or bust.

They have been on fire but you just know you had to stop him and they would lose.

Tannehill wasn't beating anyone on a stage this big without help.
 
  • Like
Reactions: NarohDethan

NarohDethan

日本語の学生
Apr 6, 2019
3,907
8,543
113
RIP Kobe and everyone on that helicopter. I personally am not a fan of basketball but it is always sad to see one of the GOATS pass away so young.
 
  • Like
Reactions: QFNS

QFNS

Plays too many card games
Nov 18, 2018
333
537
93
RIP To Kobe and his daughter and everyone else on that Helicopter. Sad day for LA sports and everyone who loves basketball.
 

QFNS

Plays too many card games
Nov 18, 2018
333
537
93
That 4th Quarter was not the one I expected based on the rest of the game. Good stuff to the Chiefs.
 

Rockin' Ranger

MetaMember
Nov 7, 2018
250
817
93
I can't believe Rosas actually managed to do it, not only moving Andrew Wiggins but also getting Russell is the process.
 

EdwardTivrusky

See You Hyper-Toxic Computer Cowboy
Dec 8, 2018
2,167
4,300
113
I'm not really a footy fan but whooooo, this seems big for uk football. I'm sure the appeals will drag on for years with only the lawyers getting rich but damn, it's going to be a font of jokes and digs for YEARS!


... or it'll get appealed and repealed within days. Let's see how it goes.